Pain Relief Shaklee Untuk Sakit Sendi

Baru-baru ni Anas (encik suami) ada mengadu sakit sendi sebab lately kami banyak travel ke sana sini dan dialah yang jadi pak supirnya. Last few weeks pula adik dia masuk hospital, so rutin harian kami memang very hectic. 

Pengalaman bermalam di Hospital Besar

Sibuk2 pon sempat singgah Shaklee Shop KB yang cantik ni ❤

Sesibuk mana pun, kami akan make sure yang kami tak skip supplement Shaklee especially Vivix, OsteNutrix, Vitamin C, CoQ10 and Vitamin B-Complex. Barulah energy tu maintain dan emosi pon stabil, Alhamdulillah syukur.

Anyway, bila Shaklee announce je pasal Pain Relief Caplet ni yang formulanya untuk melegakan sakit sendi, kami pon memang rasa teruja lah nak grab. Bukan kami je yang perlukan pain relief caplet ni, rupa2nya u'ols tau tak yang 40% rakyat Malaysia menderita masalah tulang dan sendi?

Haa agak terkejut kan? Jadi marilah kita ambil tahu tentang apa itu sendi. So basically, sendi ni tugas dia menjadikan badan anda fleksibel dan menyokong pergerakan tulang oleh otot. 

Masalah sendi ni pula ada 3 jenis iaitu :-

1) Osteoarthritis - Penyakit sendi degeneratif yang disebabkan oleh penipisan sendi, penuaan atau kecederaan sendi. 

2) Rheumatoid Arthritis - Penyakit auto-imun yang disebabkan oleh serangan sistem imun terhadap tisu sendi yang sihat.

3) Gout - Sejenis penyakit metabolik yang disebabkan oleh pengumpulan kristal asid urik pada sendi.

Now macam mana pulak kita boleh tau yang kita ada sakit sendi? Haa, sakit sendi ni adalah rasa sakit yang kuat dan berterusan, menyebabkan kesukaran untuk menggerakkan badan secara biasa. Anda mungkin akan rasa macam ditusuk atau dicucuk dari dalam di mana ianya akan mengehadkan pergerakan dan aktiviti harian anda. 

Masalah sendi ni pulak kalau dibiarkan berterusan lama2 boleh mengakibatkan masalah tulang. So nampak tak bahayanya di situ. Sebab tulah kita nak mencegah awal2 daripada biarkan ianya membawa mudarat kepada diri kita. 





Pain Relief Caplet untuk Sakit Sendi

For your info, pain relief caplet ni adalah formula yang dipatenkan dan terbukti berkesan untuk melegakan sakit sendi dan otot. Dalam ni ada kandungan ekstrak Boswellia dan ekstrak Safflower di mana ianya adalah ejen anti radang semulajadi yang memang powerful. Ia lembut pada perut kerana ia tidak mengandungi aspirin. Bahan-bahan utama dalam pain relief caplet terbukti dalam kajian saintifik untuk menghalang kesakitan (enzim COX) secara semulajadi.

Manfaat Pain Relief Caplet 

1) MELEGAKAN sakit sendi & ketidakselesaan,
meningkatkan mobiliti dan fleksibiliti dengan menghalang kesakitan.

2) MELINDUNGI tulang rawan daripada kerosakan dengan mengurangkan keradangan.

3) MENYOKONG proses pembaikan dengan meningkatkan aliran darah ke kawasan sendi.





Siapa perlukan Pain Relief Caplet (PRC)?

Ada beberapa golongan yang memerlukan PRC ini iaitu :

1. Orang Dewasa berumur lebih 40an
2. Peminat Sukan
3. Golongan Bekerja
4. Pekerja Binaan atau Jentera berat
5. Ibu yang Sibuk




Kalau selain dari 5 golongan ini boleh ke? 

Tiada masalah cuma produk ini sesuai untuk umur 18 tahun ke atas yang ada masalah sendi atau kekejangan otot.

Cara pengambilannya seperti yang disyorkan ialah 3 biji selepas makan. Ada 90 caplets dalam 1 botol. 

Jom tengok feedback Pain Relief Caplet ni.




Kesimpulan

Untuk yang selalu ambil pain killer disebabkan masalah2 seperti sakit sendi, sakit otot, sakit pinggang dan lain-lain, jomlah kita bertukar kepada Pain Relief Shaklee di mana ianya adalah Pain Killer Organik daripada bahan semulajadi 🍃

Bukan ubat tapi vitamin semulajadi yang membantu mengurangkan rasa sakit TANPA SEBARANG KESAN SAMPINGAN atau KERADANGAN.

Powernya PRC ni, sebab biasanya ubat tahan sakit akan bagi kesan sampingan, loya, gastrik & rasa tak selesa pada perut tapi TIDAK TERJADI UNTUK VITAMIN PAIN RELIEF dari shaklee 😍

Siapa yg selalu sakit kepala, sakit lutut, sakit badan, mcm-mcm la sakit yang memerlukan pain killer boleh ganti dengan PRC ni.

✅ Anda nak dapatkan mana2 Produk Shaklee atau nak borak2 pasal Shaklee? Jom contact saya sekarang. Boleh Whatsapp terus sumai di nombor bawah ni, just click the link ya 👇🏻

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664


✅ Jom follow #MyNasShaklee di akaun sosial media kami 👇🏻

Facebook : Sumaiyah M Zulkifli

Instagram : @sumailee

Tiktok : @sumaimz


#MyNasShaklee

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023



Comments

Popular Posts