Jom Rebut Peluang Insentif Shaklee Malaysia

Assalamualaikum and hi semua! Harap masih belum terlambat untuk sumai mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Semoga Allah menerima semua amalan kita semua, Aamiin. Oh ya, korang beraya dekat mana tu? Tahun ni kami berdua beraya di Kuala Terengganu, kampung Anas. Syukur, Alhamdulillah.

Anyway, baru2 ni kan sumai ada la ternampak banyak post di Facebook tentang dilema bila dah habis raya ni, iaitu tak cukup duit belanja dah sebab dah guna banyak time raya. Haa, sumai faham sangat situasi ni sebab pernah je berada dalam situasi yang sama dan Alhamdulillah pengalaman itu membuatkan sumai lebih bijak berbelanja dan menguruskan kewangan ketika musim perayaan. 

Waktu tengah dalam dilema tu kan, memang sumai asyik terfikir bestnya kalau ada extra money untuk survive sampai lah hujung bulan seterusnya. Tak lah rasa terbeban sangat nak isi minyak, beli groceries dan sebagainya kan? Okay, korang tau tak yang Shaklee sedang menawarkan Insentif wang tunai extra sebanyak RM600! Haaa, ni bukan bonus yang biasa tiap2 bulan dapat tu tau. Ini memang special sangat. Jom baca macam mana nak dapat insentif wang tunai ni. 


Alamak, baru habis raya wallet dah kosong? 😨

Apa nak buat dengan Insentif Shaklee?

Okay, tadi sumai baru tanya suami apa dia nak buat dengan Insentif Shaklee ni? Haaa ni antara jawapan dia lah. Pertama sekali dia bagitau yang dia sangat bersyukur dengan tawaran yang Shaklee bagi ni sebab benda ni buat kita lagi berkobar2 nak sebarkan manfaat Shaklee kepada orang ramai dan pada masa yang sama capai target jualan setiap bulan. Kami pon memang tengah mengejar ranking Supervisor ni. Haa, so memang menantikan insentif seperti ini. Alhamdulillah.

Okay untuk Anas simple je, dia cakap nak beli emas untuk investment. Kalau tanya sumai pon jawapannya sama. Sebab kami dah nampak la nilai emas ni especially dalam zaman inflasi atau kegawatan ekonomi ni. Selain daripada dapatkan extra income melalui bisnes Shaklee, kami pon akan cuba untuk simpan duit extra melalui simpanan emas. Harga emas pon makin meningkat saban hari, so moh ler kita sama2 rebut peluang insentif wang tunai yang Shaklee nak bagi ni. Badan sihat, Insentif Shaklee pun dapat! 



Selain daripada itu, wang insentif ni boleh juga anda gunakan untuk bagi pada mak ayah, sedekah kepada yang memerlukan, buat simpanan dalam bank, beli barang keperluan anak2 since dah nak start sekolah kan, beli groceries, service kereta dan macam2 lagi. Seronok tau bila ada extra money ni sebab tu lah Shaklee tawarkan insentif ni pada kita semua.


Macam mana nak dapatkan Insentif Shaklee?

Okay, pertama sekali anda haruslah menjadi ahli Shaklee di mana anda boleh mendaftar dengan membayar yuran keahlian sebanyak RM35 atau boleh je beli mana2 produk Shaklee minima RM350 atau beli produk promosi yang menawarkan keahlian percuma (FREE Membership). Macam bulan ini, kalau anda beli Set Rahmah yang harga terlajak murah tu, anda memang automatik menjadi ahli Shaklee dan berpeluang untuk merebut insentif Shaklee ni. Haa, menarik kan!


Jom beli Set Rahmah!


For your info, Shaklee ni tiap2 bulan kita akan dapat bonus tunai daripada hasil pembelian dan penjualan kita di mana bonus tunai itu mengikut jumlah PV yang kita berjaya kumpul. Anda boleh rujuk gambar di bawah, iaitu purata pendapatan sebulan bisnes Shaklee. Makin tinggi ranking, makin banyaklah bonus bulanan kita. Selain itu juga, Shaklee ada bagi bonus percutian serta bonus duit kereta yang Shaklee bayar setiap bulan bagi semua pengedar yang layak. Memang terbaik lah! Boleh baca juga dekat sini tentang bestnya Bisnes Shaklee ni --> Shaklee Bisnes Online Terbaik di Malaysia

Jadi, sebelum raya haritu memang happening sangat bila Shaklee buat announcement di mana Shaklee bermurah hati untuk menawarkan extra wang tunai RM600 kepada mana2 ahli Shaklee yang berjaya rank up menjadi Supervisor dan maintain dalam rank tersebut selama 3 bulan berturut2 bermula April 2023.  Haaa, best sangat kan? Bayangkanlah dah naik rank Supervisor, purata bonus bulanan adalah RM1,500 and kalini Shaklee bagi lagi extra RM600! Fuhh,  masyuk tu. 




Kelebihan Bisnes Shaklee

Oh ya, tahukah anda bahawa ada banyak kelebihan bila kita buat bisnes Shaklee ni antaranya :

✅Unlimited income di mana kita boleh jana income mengikut target income yang kita nak capai pada bulan itu.

✅ Jadual kerja mengikut ketetapan sendiri

✅ Bekerja bersama dengan team yang kita bina so semangat dan energy tu memang best sama2 motivate each other

✅ Bantu ramai orang untuk improve kesihatan diri dan keluarga sambil menjana income tambahan

✅ Dapat kongsikan kebaikan dan manfaat Shaklee menggunakan platform social media mengikut kreativiti masing2 

✅ Payslip Shaklee boleh digunakan untuk membeli aset impian kita 


So tunggu apa lagi, jom hubungi sumai untuk kita sama2 grab peluang ini! Untuk yang belum jadi ahli Shaklee, jangan risau okay sebab anda masih lagi berpeluang untuk rebut peluang Insentif Shaklee ni. Klik je link dekat bawah ya, sumai akan guide dengan lebih lanjut di Whatsapp 👇🏻

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664


📌 Jom follow #MyNasShaklee di akaun sosial media kami 👇🏻

Facebook : Sumaiyah M Zulkifli

Instagram : @sumailee

Tiktok : @sumaimz


#MyNasShaklee

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


Comments

  1. Terbaik peluang bisnes Shaklee dan program Insentif Shaklee nie buat kita dapat tambahan pendapatan. Jom kita rebut peluang emas daru Shaklee dan bantu ramai orang sihat dan berjaya bersama-sama

    ReplyDelete
  2. Banyakkan peluang Shaklee bg...bestnya

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts