Set Mengandung Shaklee Terbaik Untuk Wanita Mengandung

Baru-baru ini, kawan saya ada share good news di mana beliau telah disahkan mengandung dan bakal menimang cahaya mata pada tahun hadapan. Alhamdulillah, saya pun tumpang gembira apabila mendengar berita tersebut. Ya lah, detik2 kehamilan ni sangat lah precious kan. 

Suatu hari, beliau ada mengadu tentang alahan beliau yang sangat teruk dan ada tanya saya tentang supplement yang diperlukan untuk wanita mengandung agar alahan ini dapat dikurangkan. Kebetulan Master Wina juga pernah share dengan saya tentang kepentingan essential nutrition kepada wanita mengandung. 

So, saya pun suggest lah set kehamilan Shaklee kepada kawan saya dan Alhamdulillah, alahan beliau sangat berkurangan sejak beliau mengamalkan set nutrisi untuk wanita mengandung ni. Beliau rasa happy sangat sebab dah boleh pergi bekerja dan berjalan2 macam biasa. Kalau tidak, terperuk sahaja lah di rumah melayan alahan. Best kan Shaklee dah sediakan untuk wanita mengandung set nutrisi lengkap supaya semua dapat melalui proses kehamilan yang lancar dan bayi dalam kandungan pon sihat. 

Oh ya, tahukah anda bahawa antara sebab wanita mengandung ni mengalami masalah alahan yang teruk adalah kerana kurangnya zat dan mineral yang penting dalam tubuh badan. Hormon pula naik secara mendadak dan bayi dalam kandungan juga memerlukan nutrisi untuk tumbesaran yang sihat di dalam rahim ibunya. Haa, sebab tulah penting sangat nutrisi ni untuk ibu mengandung.

Maka, bulan September ni Shaklee berkolaborasi dengan brand Tanamera khas untuk wanita mengandung. Special nya set mengandung ni kerana dalam satu set hamil ni bukan saja ada supplement lengkap tapi juga ada 2 jenis oils utk mommies manjakan diri sepanjang kehamilan. Also, ada free gift tau! Shaklee bagi percuma tote bag cantik, saiz ngam sangat untuk jadi diaper bag sebab sturdy dan luas. Senang cerita memang best pakai.




APA YANG ADA DALAM SET MENGANDUNG SHAKLEE?

Dalam set ni, memang spesial sangat sebab lengkap untuk penjagaan kehamilan ibu dan bayi dalam kandungan di mana set ni fokus kepada kesihatan dalaman dan luaran. 

🌸 SET IBU HAMIL SHAKLEE x TANAMERA🌸 

Kesihatan Dalaman :-

1) ESP - PROTEIN memberi ibu tenaga & kecergasan, membantu tumbesaran & perkembangan bayi, untuk kesihatan kulit, rambut & kuku. 

2) OSTENUTRIX - KALSIUM menguatkan tulang dan gigi ibu & bayi dan elakkan kejang otot (cramp).

3) VITALIZE - MULTIVITAMIN & ZAT BESI mengelakkan anemia, memastikan hemoglobin (hb) yang sihat, mengisi jurang nutrisi harian untuk kesihatan keseluruhan ibu dan bayi. 

4) B-COMPLEX - VITAMIN B mengurangkan risiko kecacatan bayi, mengurangkan mabuk hamil dan sebagai vitamin anti-stress.

Kesihatan Luaran :-

5) SMOOTH TUMMY OIL - mengurangkan stretch mark & selulit, melancarkan peredaran darah, meningkatkan keanjalan kulit.

6) RELAXING MAGNESIUM GEL - mencegah kekejangan otot, membantu tidur lena dan mengurangkan stress. 

🎉PROMOSI SEP 2023🎉

💰 Harga Ahli = RM410

✅ Free Shaklee Membership

✅ Free Postage









KESIMPULAN

Pemakanan dan persediaan untuk wanita mengandung adalah sangat penting dan Set Mengandung Shaklee ni boleh mengisi jurang nutrien pada ibu dan menyokong tumbesaran bayi yang sihat. Jom nikmati perjalanan kehamilan yang indah dengan set Shaklee. 


✅ Anda nak dapatkan mana2 Produk Shaklee atau nak borak2 pasal Shaklee? Jom contact saya sekarang. Boleh Whatsapp terus sumai di nombor bawah ni, just click the link ya 👇🏻

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664


✅ Jom follow #MyNasShaklee di akaun sosial media kami 👇🏻

Facebook : Sumaiyah M Zulkifli

Instagram : @sumailee

Tiktok : @sumaimz


#MyNasShaklee

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

Comments

Popular Posts