Cash Rebate : Dapat Makan Supplement Percuma

Assalamualaikum and hi semua! Okay, harini sumai nak share macam mana kita boleh dapat cash rebate dengan hanya makan Supplement Shaklee sebab ramai yang tanya sumai benda ni. Sumai terpanggil sangat nak share sebab awal2 dulu sumai pon tak cakna sangat tentang cash rebate ni. Fuh, rugi tau kalau xambil peluang ni sebab sihat dapat, cash rebate pon dapat! 

Anyway dulu kan, kami makan sahaja Shaklee tapi tak sebarkan pon manfaat shaklee kepada kawan2 dan family. Lepas dengar Master Wina cerita tentang benefit bisnes Shaklee ni, barulah sumai faham and since then memang semangat lah nak ajak ramai orang makan supplement untuk cukupkan nutrisi harian and at the same time dapat jana unlimited extra income!

Best sangat bisnes Shaklee ni, Alhamdulillah. Sihat dapat, duit pon dapat! ❤

Ni anggaran bonus yang kita boleh dapat setiap bulan. Lagi banyak point UV lagi banyak lah bonus Shaklee kita! 🀩🀩

4 LANGKAH UNTUK DAPAT CASH REBATE SHAKLEE SAMBIL MAKAN VITAMIN PERCUMA. 

Langkah Pertama : Ahli Shaklee

Anda haruslah menjadi Ahli Shaklee. Senang je, ada 3 cara nak jadi ahli :

1. Bayar keahlian RM35 atau

2. Beli produk Shaklee sekurang-kurangnya 100UV (anggaran RM350) atau

3. Beli produk promosi yang menawarkan keahlian percuma (FREE Membership)

Macam sumai memang akan buat pilihan ke-2 atau ke-3 iaitu beli produk Shaklee dan dapat FREE MEMBERSHIP. Contohnya, sekarang ni ada promosi Set Rahmah dan Set Hello New You di mana kalau anda beli salah satu set ni, anda automatik jadi ahli Shaklee. Haaa, best kan! 





Langkah Kedua : The Shaklee Effects

Lepas dah beli, kita kenalah makan secara konsisten Supplement Shaklee ni untuk dapatkan manfaatnya. Setiap hari, ambil mengikut yang telah ditetapkan okay. Haa, barulah badan kita akan dapat Shaklee Effects tu. Seronok tau bila dah dapat rasa ni. Bila badan cukup nutrisi, memang kesihatan kita pon akan jadi bertambah baik. Lepas tu, bila dah rasa kebaikan Shaklee ni, automatik kita akan rasa nak sebarkan kepada family dan kawan2 supaya diorang pun dapat manfaatnya. 

Macam sumai dan anas, lepas sebulan je consume Set Hello New You ni, memang dah rasa baju dan seluar lama semakin longgar, badan rasa bertenaga, cergas, dapat kawal nafsu makan, rasa kenyang yang berpanjangan, mood pon makin stabil (kami ambil juga B-Complex), kulit makin cantik (Vitamin C), pembuangan pulak makin smooth sebab ambil Herblax, dan macam2 lagi perubahan positif yang berlaku kepada kesihatan tubuh badan kami. Memang bersyukur sangat2 Alhamdulillah. Sebab tu kami niat nak share benefit Shaklee ni kepada ramai orang lagi dengan harapan ramai orang bertambah sihat juga, Aamiin. 



Before exercise, mesti minum Performance Drink dulu ya. Barulah rasa extra bertenaga tu πŸ”₯πŸ”₯


Langkah Ketiga : Share Your Experience and Invite Others

Okay, yang ketiga ni mudah sahaja. Cuma perlu kongsikan pengalaman anda setelah mengambil Shaklee serta ceritakan manfaat supplement Shaklee kepada keluarga dan rakan2. For your info, ramai orang di luar sana yang masih belum cakna tentang kepentingan nutrisi dan bagaimana dietary supplement (makanan tambahan) boleh membantu meningkatkan kesihatan tubuh badan secara menyeluruh. 

Lagi satu, bila anda dah jadi ahli Shaklee, setiap bulan akan ada je kelas perkongsian tentang nutrisi dengan Nutritionist Shaklee dan upline kita pon hari2 akan kongsi info2 berkenaan kesihatan tubuh badan dan macam mana Supplement Shaklee boleh bantu kesihatan kita. Haa, mana nak dapat info free macam ni kan. So, jadi ahli Shaklee ni sangat untung sebab dapat ilmu yang bermanfaat lagi2 tentang kesihatan diri kita sendiri. Boleh baca di sini --> 9 Sebab Kenapa Community Business Shaklee Best


Hari pertama belikan Shaklee untuk customer pertama kami. 

Thank you upline ku, Master Wina. Banyak sangat share info kesihatan dan bisnes Shaklee. ❤

Langkah Keempat : Build Your Team

Okay, yang terakhir, setelah anda mempunyai ahli di dalam team anda, maka anda boleh membina empire bisnes bersama2 dengan ahli dan sama2 mencapai matlamat masing2. Sistem Shaklee ni sangatlah patuh Shariah, nanti saya kongsikan journal yang telah dihasilkan oleh pelajar di Malaysia tentang system Shaklee yang patuh shariah.

Sistem Shaklee ni memang adil, takda istilah menindas orang bawah. Haa, sebab tu kami suka sangat2. Semua orang berpeluang menjana pendapatan tanpa had. Kalau yang bawah lagi rajin dari orang atasnya, maka yang bawahlah dapat komisyen lebih. So, sesiapa yang usaha lebih  dialah yang dapat lebih! Haaaa, best kan! 


Jadi apa tunggu lagi, jom sama2 makan supplement Shaklee dan dapat Cash Rebate yang lumayan dengan Shaklee! 


πŸ“ŒFor those yang nak dapatkan Set Hello New You atau mana2 Promosi Shaklee atau nak borak2 pasal Shaklee pon boleh Whatsapp terus sumai di nombor bawah ni, just click the link ya πŸ‘‡πŸ»

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664


πŸ“Œ Jom follow #MyNasShaklee di akaun sosial media kami πŸ‘‡πŸ»

Facebook : Sumaiyah M Zulkifli

Instagram : @sumailee

Tiktok : @sumaimz


#MyNasShaklee

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023



Comments

Popular Posts