3 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia

Assalamualaikum and Hi semua! Previously sumai banyak share tentang Set Kurus Shaklee kan, so dalam entry kalini, saya nak share pulak dengan anda, 3 sebab kenapa Shaklee Supplements adalah yang terbaik di Malaysia. Yang ni memang based on facts yang saya rasa ramai lagi orang tak tahu. Bak kata pepatah, tak kenal maka tak cinta. Bila dah kenal, confirm tak nak dah yang lain! 

Buat pengetahuan anda, misi di Shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Shaklee telah mengeluarkan produk2 semula jadi yang begitu luar biasa di mana setiap produk yang masuk ke dalam setiap botol Shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, berfungsi tanpa kompromi dan mesra alam. 


Best pergi Shaklee Shop di Kota Bharu, cantik sangat! 


3 SEBAB SHAKLEE ADALAH SUPPLEMENT TERBAIK DI MALAYSIA

1️⃣ Sentiasa Selamat

Shaklee menjamin keselamatan tanpa syarat di mana Shaklee mulakan dengan alam semula jadi. Saintis Shaklee mencari di seluruh dunia untuk mendapatkan sumber bahan2 semula jadi yang terbaik. Kemudian, Shaklee menjalankan lebih 350 ujian ke atas setiap ramuan botani yang baru untuk logam berat, racun serangga, atau beratus2 bahan cemar berbahaya yang lain. 

Sehingga ke hari ini, Shaklee telah menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan bagi setiap produk. 

Dan kerana itulah kami sangat yakin bahawa setiap produk Shaklee adalah 100% selamat untuk digunakan. Jaminannya adalah Keselamatan Tanpa Syarat. Berikut merupakan bahan yang TIADA dalam senarai Shaklee :

✓ TIADA Parabens

✓ TIADA Triclosan

✓ TIADA Phthalates

✓ TIADA Natrium Lauryl Sulfat (SLS)

✓ TIADA Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)

✓ TIADA 1,4- dioxane

✓ TIADA Propylene Glikol

✓ TIADA Sebatian Pembersihan organic yang meruap (VOC)

✓ TIADA Asid hidroklorik

✓ TIADA Ammonia

✓ TIADA Natrium Hidroksida

✓ TIADA Butil Cellosolve

✓ TIADA Formaldehid

✓ TIADA Bisphenol -A

✓ TIADA Petroleum sulingan

✓ TIADA Toluene

✓ TIADA Klorin Bleach

✓ TIADA MSG

✓ TIADA Pewarna

✓ TIADA Lemak Trans

✓ TIADA Pemanis tiruan

✓ TIADA Tinta Toksik

✓ TIADA Bahan yang diharamkan




2️⃣ Sentiasa Berfungsi

Shaklee menjamin keberkesanan penuh. Kalau kita tengok kan, banyak syarikat yang mendakwa keberkesanan produk mereka. Tetapi di Shaklee, ianya mempunyai bukti. Anda dapat melihatnya dalam lebih 100 kertas kerja saintifik di mana 90 daripadanya yang diterbitkan dalam jurnal ulasan yang membuktikan keberkesanan produk Shaklee. 

Shaklee juga telah melabur lebih daripada US$250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Dan anda boleh melihatnya dalam 2007 Kajian Landmark yang dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari Sekolah Kesihatan Awam UC Berkeley yang menunjukkan bahawa orang2 yang mengambil supplement makanan Shaklee mempunyai kesihatan dengan ketara lebih baik daripada mereka yang mengambil multivitamin tunggal atau tak ambil langsung supplement. 

Dan bukti yang paling ketara dari semua ini adalah dalam berjuta2 orang yang telah consume Shaklee di mana kehidupan mereka lebih sihat dan lebih produktif. Hal ini kerana, sebelum Shaklee sampai ke tangan anda, Shaklee telah bekerja keras untuk memastikan ia akan melakukan apa yang patut ia lakukan. Haa, sebab tulah bila kita makan Shaklee dengan consistent, memang kita akan dapat rasa the Shaklee Effect yang sangat best! Anda memang kena cuba tau! 





3️⃣ Sentiasa Mesra Alam

Dr Forrest C.Shaklee menubuhkan Shaklee pada tahun 1956 berdasarkan pada prinsip Hidup Berharmoni dengan Alam Semula Jadi. Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang menjadi Climate Neutral yang telah disahkan untuk benar2 mengimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam sekitar. 

Melalui penjualan Shaklee Get Clean Basic H2, Shaklee telah mampu menyingkirkan 2.7 billion botol konvensional, pencuci tingkap 26 auns yang tersedia untuk digunakan - jika diletakkan hujung ke hujung, botol2 ini akan meliputi seluruh bumi lebih daripada 18 kali!

Shaklee juga menyertai pasukan dengan orang lain yang mengambil berat untuk mewujudkan pergerakan perubahan seperti Jacques Cousteau, dan Nobel Keamanan 2004 Nobel Laureate Dr Wangari Maathai, pengasas Pergerakan Green Belt dan orang pertama yang memenangi Hadiah Nobel Keamanan untuk alam sekitar. 

Dan kini hampir semua orang melihat bahawa terdapat keperluan untuk merawat alam sekitar dengan lebih baik, kepimpinan Shaklee lebih 50 tahun untuk alam sekitar yang diiktiraf dengan meraih banyak anugerah berprestij. 

Berikut adalah apa yang telah dicapai : 

✅ 88 juta - Bilangan paun pelepasan gas rumah hijau dihapuskan dengan Get Clean Starter Kit

✅ 10.2 juta - Bilangan paun sisa pembungkusan dikeluarkan daripada tapak pelupusan dengan Get Clean Starter Kit

✅ 1 juta - Bilangan pokok yang ditanam melalui kempen "A Million Trees, A Million Dreams", dengan Nobel Keamanan 2004 Nobel Laureate Dr Wangari Maathai

✅ Top 20 - Ditetapkan oleh Agensi Perlindungan Alam Sekitar (EPA) sebagai salah satu Top 20 syarikat Mesra Alam di Amerika Syarikat. 

⭐️ Anugerah - Anugerah 2009 Perniagaan untuk Kelestarian dari Acterra

⭐️ Anugerah Udara Bersih untuk Pengurangan Pelepasan Gas Rumah Hijau California

⭐️ Anugerah Stevie untuk Best Korporat Program Bertanggungjawab kepada Alam Sekitar 



Best kan bila baca fakta2 menarik tentang Shaklee ni. Kesimpulannya, Shaklee adalah syarikat yang sangat memastikan kualiti, keselamatan serta keberkesanan produk mereka. Jutaan dollar telah dilaburkan untuk membuat research and development. Haa, sebab tulah bila kita consume Shaklee ni secara konsisten, kita akan dapat the Shaklee Effect tu, inshaAllah. 


📌So for those yang nak dapatkan Shaklee atau nak borak2 pasal Shaklee pon boleh je Whatsapp terus sumai di nombor bawah ni, just click the link ya 👇🏻

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664


📌 Jom follow #MyNasShaklee di akaun sosial media kami 👇🏻

Facebook : Sumaiyah M Zulkifli

Instagram : @sumailee

Tiktok : @sumaimz


#MyNasShaklee #shakleemalaysia #shakleeterengganu #shakleekelantan #ShakleeEffects #shakleeindependentdistributor #pengedarshakleekualaterengganu #pengedarshakleebesut #blogmegaShaklee #Shakleethrive2023 #Shakleetriumph2023 


Comments

  1. Alhamdulillah pentingnya pilih nutrisi yg selamat semulajadi mesra alam

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts