Kenapa Kena Ada Set Shaklee untuk Puasa

Assalamualaikum dan Hi semua! Waktu saya menulis ni, kita ada dalam 12 hari lagi menuju Ramadhan, ya Allah sampaikanlah kami ke dalam bulan Ramadhan, Aamiin. Okay kalau dalam previous entry kita dah cakap pasal kepentingan sahur, maka kalini saya nak share kenapa semua orang kena ada Set Shaklee untuk Puasa pulak. Jom kita tengok apa yang ada dalam set ni 👇🏻


Set Shaklee untuk Puasa
1- ESP 2-Cinch 3-Performance Drink



Okay, set ni kalau you all nak tau memang best sangat sebab dalam set ni, Shaklee dah combine 3 produk yang sangat bagus untuk membantu kita untuk menjalani ibadah puasa dengan sihat dan bertenaga! Haa, macam mana tu? Okay jom kita tengok apa yang ada dalam set Shaklee untuk puasa ni dan apa manfaatnya untuk kita yang nak berpuasa tak lama lagi ni. 


1. Pertama sekali, dalam set ni anda akan dapat ESP atau nama penuh dia Energizing Soy Protein. Ia dihasilkan daripada protein tumbuhan terpilih iaitu kacang soya yg tidak diubah dari segi genetiknya (Non Genetically Modified Organism) dan menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia serta diperkaya dengan 5 sumber Vitamin & 4 sumber Mineral.

Macam mana pulak ESP ni boleh buat kita kekal bertenaga ketika berpuasa? Haaa, kalau nak tau, kadar Glisemik Index (GI) ESP ni rendah iaitu 39 sahaja jadi Low GI inilah yang membantu agar gula dalam darah tak naik mendadak dan membekalkan sumber tenaga yang segera dan bertahan lama semasa kita berpuasa. Protein soya ni memang yang terbaik untuk tenaga yang berpanjangan. Jadi, xdelah istilah lemau atau lesu bila bekerja time puasa nanti kan. 


Set Shaklee untuk Puasa
Feedback customer dengan Set Shaklee untuk Puasa


2. Keduanya, anda akan dapat Cinch Shake. Cinch ni ada juga tau dalam Set Kurus Shaklee di mana ia bertindak sebagai meal replacement dan antara manfaat dia adalah memperlahan aliran makanan dalam usus yang menjadikan kita berasa kenyang dengan lebih lama. Haa, sebab tulah Cinch ni memang favourite sumai dan anas. Dah la sedap sangat! Rasa dia mcm smoothie tau bila kita campur dengan susu and ada 3 flavour iaitu Vanilla, Chocolate, and Cafe Latte. Semua flavour ni memang sedap so wajib try okay! 

Set Shaklee untuk Puasa
Cinch memang sedap dan lebih mengenyangkan


3. Yang ketiga, anda akan dapat Performance Drink (PD). Okay, PD ni dia memang sangat sesuai untuk kita yang nak puasa ni dan boleh minum time sahur and berbuka sebab ianya sangat menyegarkan! Kalau nak tau, PD ni direka khas untuk ahli angkasawan NASA tau. Para atlet antarabangsa dan pengembara terkemuka pon pilih PD as their no 1 choice. 

PD ni best sangat sebab ianya membantu menambah elektrolit dalam badan dan mengimbangkan bendalir dalam badan. Ianya juga mencegah dehidrasi, memberi tenaga berpanjangan sepanjang hari bila diambil semasa sahur dan beri kesegaran kepada badan selepas berpuasa sepanjang hari. Memang sangat sesuai untuk seisi keluarga.


Set Shaklee untuk Puasa


Okay, itu sahaja untuk entry kalini. Next entry, sumai akan share juga feedback customer dan pengalaman sendiri menggunakan complete Set Puasa Shaklee ni sewaktu buat puasa ganti, InshaAllah. Jumpa lagi di next entry!

For those yang nak order Set Shaklee untuk Puasa ni or nak borak2 pasal Shaklee boleh Whatsapp terus sumai di nombor bawah ni, just click the link ya 👇🏻

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664


Jom follow #MyNasShaklee di akaun sosial media kami 👇🏻

Facebook : Sumaiyah M Zulkifli

Instagram : @sumailee

Tiktok : @sumaimz


#MyNasShaklee #shakleemalaysia #shakleeterengganu #shakleekelantan #ShakleeEffects #shakleeindependentdistributor #pengedarshakleekualaterengganu #pengedarshakleebesut #blogmegaShaklee #Shakleethrive2023 #Shakleetriumph2023 







Comments

Popular Posts