Shaklee Fun Day di Shaklee Shop Kota Bharu

Assalamualaikum and hi semua! Dalam entry kalini kita nak santai2 saja sebab tengok tajuk pon pasal Shaklee Fun Day kan. Okay, buat pengetahuan semua, pada hari Sabtu 18 Mac yang lepas, Shaklee ada buat fun day at Shaklee Home Office PJ, Shaklee KL, Shaklee KB and Shaklee JB. Since sumai duduk di Kota Bharu, so semestinya lah kami akan pergi Shaklee Shop KB yang sangat cantik tu. 

Oh ya, waktu Master Wina inform pasal ni, terus rasa semangat nak pergi sebab waktu ni lah nak berkenalan dengan geng Bisnes Shaklee yang lain dan kita sangat digalakkan untuk bawa sekali kawan2 atau family members yang baru nak kenal2 dengan Shaklee and diorg boleh join terus jadi New SID on that day and bila dapat reach certain UV points, akan dapat banyak free gift yang best2 macam dalam gambar kat bawah ni 👇🏻. Siapa yang macam saya, suka dapat free gift? Hehe. 




Sehari sebelum tu saya dah start ajak anak2 sedara and mak untuk join sekali sebab dah boleh agak yang budak2 mesti seronok dapat balloons. Antara aktiviti yang menarik pada hari itu adalah mencuba produk baharu, health checks and consultations on the best Shaklee products for our health needs, exclusive gifts for new SID dan macam2 lagi. 

Kami sampai di Shaklee Shop KB pada waktu lebih kurang 12.15pm. Sampai je kami terus dihidangkan dengan Performance drink perisa lime. Haaa, ini first time sumai and anas cuba perisa lime ni sebab kami ada yang perisa oren sahaja di rumah. Rasa yang lime ni kan, perghh, sedap sangat and very refreshing! Dah la tengah waktu tengah hari yang panas lit2 kt luar tu kan. So masuk2 je terus minum memang terus dapat instant hydration kt situ. Alhamdulillah. 




Orang ketika itu semakin bertambah, so kami pun cepat2 start ambil barang2 yang customer dah order since ada promo kan. Sumai tengok ramai sangat orang yang shopping waktu tu sampai berbakul2 lah order mereka. Semua staff pon busy sangat ke sana ke sini untuk top up barang2. Budak2 la paling seronok sebab banyak balloons kan, so kehadiran kanak2 ni sangat2 lah memeriahkan lagi suasana fun day pada hari itu. 

Sementara menunggu line untuk bayar barang2 semua, tester untuk Cinch pulak dah ready. So sumai and anas pon pergilah cuba dulu since kami memang peminat Cinch. Cuma ada 1 perisa yang kami belum pernah cuba lagi iaitu perisa Vanilla. So cepat2 pergi ambil cawan and try Vanilla. Woww, rasa dia kan memang macam ais krim vanilla lah! Sebab staff buat Ice Blended Cinch Shake. So kitorang rasa macam minum smoothie je. Sedap sangat! As a result, sumai pon tukar 1 canister Cafe Latte kepada Cinch Vanilla. Haa, barulah seronok ada variasi perisa kt situ. 




Lepas kami bayar semua barang2 and dah dapat semua free gift tu, kami pun lepak2 sekejap kt area yang ada. Sambil2 tu ambil gambar and video untuk buat kenangan. Ada juga borak2 dengan SID yang lain. Ada yang datang jauh dari Penang, sambil fun day sambil pergi holiday katanya. Sumai seronok sangat bila ada event macam ni sebab banyak kita boleh belajar daripada SID yang lain. Banyak juga nasihat yang diberikan daripada Master2 yang hadir pada hari itu antaranya tentang konsistensi dalam mempromosikan produk2 Shaklee, pembuatan video yang berkesan untuk customer2 and macam2 lagi. 

So lepas dah selesai semua tu, kami pon bergegas pulang sebab budak2 pon dah start lapar and letih since diorg banyak sangat main dengan kanak2 lain yang hadir pada hari itu. Alhamdulillah, overall it was a fun experience and hopefully boleh repeat lagi next year, 2024. Aamiin. 

📌 Sumai ada buat video untuk hari ini, so boleh tengok di sini ya 👉🏻 Shaklee Fun Day at Shaklee Shop KB




📌 So for those yang nak dapatkan Shaklee atau nak borak2 pasal Shaklee pon boleh je Whatsapp terus sumai di nombor bawah ni, just click the link ya 👇🏻

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664

https://wa.me/60122505664


📌 Jom follow #MyNasShaklee di akaun sosial media kami 👇🏻

Facebook : Sumaiyah M Zulkifli

Instagram : @sumailee

Tiktok : @sumaimz


#MyNasShaklee #shakleemalaysia #shakleeterengganu #shakleekelantan #ShakleeEffects #shakleeindependentdistributor #pengedarshakleekualaterengganu #pengedarshakleebesut #blogmegaShaklee #Shakleethrive2023 #Shakleetriumph2023 




Comments

Popular Posts